Veelgestelde vragen aan Koeleman Elektro
Dit is de pagina waarop veelgestelde vragen worden beantwoord.
Uw Jura koffiemachine heeft ook onderhoud nodig. Veel kunt u zelf, bijvoorbeeld het reinigen van de machine.
Om u daarmee te helpen hebben we een aantal instructievideo's geselecteerd, die het een en ander verduidelijken.
Jura WE6 schoonmaken met Jura reinigingstablet:
Een complete care-kit inclusief reinigingstabletten vindt u in onze on-line catalogus.
Jura WE6 ontkalken met Jura ontkalkingstabletten:
De ontkalkingstabletten zijn ook te vinden in onze on-line catalogus
Uw wasdroger heeft onderhoud nodig. Veel kunt u zelf.
Bijvoorbeeld het reinigen van de filters bij de deur na elke droogbeurt.
We raden u aan vier keer per jaar de filters ook grondig te reinigen met warm water.
Bij een condensdroger moet ook de condensor en de condenskast vier keer per jaar worden gereinigd.
In een warmtepompdroger zit een sokkelfilter die ook periodiek moet worden schoongemaakt.
Pluizenfilter schoonmaken:
Filters en condensor schoonmaken bij uw condensdroger:
Filters en sokkelfilter schoonmaken bij een warmtepompdroger:
Tot slot:
Geurflacons in uw Miele T1 wasdroger plaatsen:
Een wasmachine heeft onderhoud nodig. Veel zaken kunt u zelf. De handleiding van de machine geeft al heel veel informatie, maar nog makkelijker is het soms om een filmpje te bekijken op YouTube of een ander kanaal.
Wij hebben er alvast een aantal geselecteerd om het wat eenvoudiger te maken.
Bosch: Diverse tips voor onderhoud en het oplossen van storingen:
Komt u er niet uit, of heeft u andere vragen, neem dan vooral contact met ons op. We helpen u graag verder.
Een wasmachine heeft onderhoud nodig. Veel zaken kunt u zelf. De handleiding van de machine geeft al heel veel informatie, maar nog makkelijker is het soms om een filmpje te bekijken op YouTube of een ander kanaal.
Wij hebben er alvast een aantal geselecteerd om het wat eenvoudiger te maken.
Bijvoorbeeld:
Pluizenfilter reinigen (vier keer per jaar):
Het reinigen van het Twindos systeem van uw Miele wasmachine:
Zo zorgt u voor een frisse was(machine)
Komt u er niet uit, of heeft u andere vragen, neem dan vooral contact met ons op voor meer informatie of assistentie door onze specialisten.
Vanaf woensdag 3 maart mogen we u weer als klant ontvangen. Gelukkig kunnen we weer als vanouds advies geven in onze winkel.
Er gelden helaas nog steeds een aantal strikte regels die we hieronder op een rijtje hebben gezet.
1. Een afspraak maken is verplicht. Bel onze winkel voor een afspraak, of gebruik Whatsapp voor een chatbericht. De contactgegevens vindt u hier. Op die pagina vindt u ook de openingstijden.
2. Weet u al wat u (ongeveer) wilt kopen? Geef dit dan door tijdens uw telefoontje, dan kunnen we eventueel al iets voor u klaar leggen.
tip: We hebben een online catalogus waar u eventueel een favorietenlijstje kunt aanmaken.
3. Kom alleen. Het is helaas niet toegestaan met meer dan één persoon de winkel in te gaan.
4. Heeft u verkoudheidsklachten? Zeg uw afspraak dan op tijd af door de winkel te bellen.
5. Er zit minimaal vier uur tussen het boekingsmoment en uw daadwerkelijke afspraak. En hoe eerder u van tevoren boekt, hoe meer kans u hebt op een plekje naar keuze.
Is het tijd voor uw afspraak? Meldt u dan aan de deur op uw tijdstip.
6. Doe een mondkapje op en houdt 1,5 meter afstand. Zowel onze medewerkers als onze klanten zijn hiertoe verplicht.
7. Desinfecteer uw handen bij binnenkomst. Onze medewerker zal u ook hierop wijzen.
Tot slot: Onze voorkeur gaat uit naar betalingen via pin.
Voor de volledigheid, als u liever niet de winkel in komt, is vooraf bestellen en afhalen en betalen bij onze afhaalbalie natuurlijk nog steeds mogelijk.
Afhalen?
U kunt vanaf woensdag 10 februari uw vooraf bestelde artikelen bij ons afhalen en per pin afrekenen. Tussen uw bestelling en het afhaalmoment moet volgens de coronaregels minimaal vier uur tijd zitten. We houden u natuurlijk op de hoogte wanneer uw bestelling kan worden afgehaald.
Onze afhaalbalie bevindt zich bij de hoofdingang van onze winkel, waar u overdekt kunt parkeren.
We hebben geen webshop maar wel een online catalogus op onze website.
Daar zijn ruim 500 artikelen uit ons uitgebreide assortiment te vinden.
Een mooi artikel gevonden? Druk dan op de knop 'bestel via WhatsApp'. U kunt dan direct het artikel via WhatsApp bij ons bestellen. Vergeet u niet uw naam te vermelden?
We reageren dan zo snel mogelijk, tijdens onze kantooruren, met een indicatie van de levertijd.
Als u uw vooraf bestelde artikelen komt afhalen bij onze afhaalbalie bij de ingang, kunt u via de pinautomaat betalen.
Als u uw apparatuur door ons laat installeren kunt u betalen voorafgaand of ná installatie. We hebben een mobiel pinapparaat bij ons.
Contant afrekenen kan bij uitzondering ook, maar dan alleen 'gepast' en zonder handcontact.
We houden ons aan de RIVM-regels. We kunnen u niet verplichten een mondkapje te dragen als dat niet verplicht gesteld wordt.
Ons winkelpersoneel heeft wél een mondkapje op. We stellen het zeker op prijs als u dat ook doet.
Mocht u zelf geen mondkapje hebben meegebracht, dan kunt u bij de ingang van de winkel uw handen desinfecteren en een mondkapje pakken.
Samen houden we het veilig.
We helpen u graag met het juiste onderdeel of accessoire voor uw apparatuur.
We zijn telefonisch, via e-mail, maar vanaf nu ook (bij voorkeur) via Whatsapp bereikbaar.
Stel uw vraag via Whatsapp en we reageren zo snel mogelijk tijdens onze kantooruren. Vergeet u niet uw naam te vermelden?
Vanaf woensdag 3 maart mogen we u weer als klant ontvangen. Gelukkig kunnen we weer als vanouds advies geven in onze winkel.
Er gelden helaas nog steeds een aantal strikte regels die we hieronder op een rijtje hebben gezet.
1. Een afspraak maken is verplicht. Bel onze winkel voor een afspraak, of gebruik Whatsapp voor een chatbericht. De contactgegevens vindt u hier. Op die pagina vindt u ook de openingstijden.
2. Weet u al wat u (ongeveer) wilt kopen? Geef dit dan door tijdens uw telefoontje, dan kunnen we eventueel al iets voor u klaar leggen.
tip: We hebben een online catalogus waar u eventueel een favorietenlijstje kunt aanmaken.
3. Kom alleen. Het is helaas niet toegestaan met meer dan één persoon de winkel in te gaan.
4. Heeft u verkoudheidsklachten? Zeg uw afspraak dan op tijd af door de winkel te bellen.
5. Er zit minimaal vier uur tussen het boekingsmoment en uw daadwerkelijke afspraak. En hoe eerder u van tevoren boekt, hoe meer kans u hebt op een plekje naar keuze.
Is het tijd voor uw afspraak? Meldt u dan aan de deur op uw tijdstip.
6. Doe een mondkapje op en houdt 1,5 meter afstand. Zowel onze medewerkers als onze klanten zijn hiertoe verplicht.
7. Desinfecteer uw handen bij binnenkomst. Onze medewerker zal u ook hierop wijzen.
Tot slot: Onze voorkeur gaat uit naar betalingen via pin.
Voor de volledigheid, als u liever niet de winkel in komt, is vooraf bestellen en afhalen en betalen bij onze afhaalbalie natuurlijk nog steeds mogelijk.
Afhalen?
U kunt vanaf woensdag 10 februari uw vooraf bestelde artikelen bij ons afhalen en per pin afrekenen. Tussen uw bestelling en het afhaalmoment moet volgens de coronaregels minimaal vier uur tijd zitten. We houden u natuurlijk op de hoogte wanneer uw bestelling kan worden afgehaald.
Onze afhaalbalie bevindt zich bij de hoofdingang van onze winkel, waar u overdekt kunt parkeren.
We hebben geen webshop maar wel een online catalogus op onze website.
Daar zijn ruim 500 artikelen uit ons uitgebreide assortiment te vinden.
Een mooi artikel gevonden? Druk dan op de knop 'bestel via WhatsApp'. U kunt dan direct het artikel via WhatsApp bij ons bestellen. Vergeet u niet uw naam te vermelden?
We reageren dan zo snel mogelijk, tijdens onze kantooruren, met een indicatie van de levertijd.
Veel product- en prijsinformatie over ons assortiment vindt u in onze online catalogus.
U kunt de artikelen van onze website in een favorietenlijstje plaatsen door op het hartje te klikken bij dat artikel.
Deze favorietenlijst kunt u per email aan uzelf versturen, of naar vrienden of familie. U kunt de lijst ook meenemen of e-mailen naar onze de winkel wanneer u bij ons op bezoek komt.
Bovenaan de website staat ook een hartje. U ziet hier een overzicht van de door u geselecteerde favorieten. Als u nog geen favorieten hebt gekozen, is de lijst leeg.
Iemand verrassen met een leuk cadeau kan met de Koeleman Cadeaubon. Deze is er voor elk budget.
U bepaalt en betaalt het bedrag. Wij vullen de bon in en als u geen mogelijkheid hebt om de bon te komen ophalen of te bezorgen, versturen we de bon naar uw huisadres of naar de gelukkige ontvanger.
We streven er naar om alle artikelen die we in de winkel hebben staan, online in onze catalogus te hebben.
Veel artikelen hebben we in voorraad, voor andere artikelen geldt normaliter een levertijd van één à twee dagen.
Uw Jura koffiemachine heeft ook onderhoud nodig. Veel kunt u zelf, bijvoorbeeld het reinigen van de machine.
Om u daarmee te helpen hebben we een aantal instructievideo's geselecteerd, die het een en ander verduidelijken.
Jura WE6 schoonmaken met Jura reinigingstablet:
Een complete care-kit inclusief reinigingstabletten vindt u in onze on-line catalogus.
Jura WE6 ontkalken met Jura ontkalkingstabletten:
De ontkalkingstabletten zijn ook te vinden in onze on-line catalogus
Uw wasdroger heeft onderhoud nodig. Veel kunt u zelf.
Bijvoorbeeld het reinigen van de filters bij de deur na elke droogbeurt.
We raden u aan vier keer per jaar de filters ook grondig te reinigen met warm water.
Bij een condensdroger moet ook de condensor en de condenskast vier keer per jaar worden gereinigd.
In een warmtepompdroger zit een sokkelfilter die ook periodiek moet worden schoongemaakt.
Pluizenfilter schoonmaken:
Filters en condensor schoonmaken bij uw condensdroger:
Filters en sokkelfilter schoonmaken bij een warmtepompdroger:
Tot slot:
Geurflacons in uw Miele T1 wasdroger plaatsen:
Een wasmachine heeft onderhoud nodig. Veel zaken kunt u zelf. De handleiding van de machine geeft al heel veel informatie, maar nog makkelijker is het soms om een filmpje te bekijken op YouTube of een ander kanaal.
Wij hebben er alvast een aantal geselecteerd om het wat eenvoudiger te maken.
Bosch: Diverse tips voor onderhoud en het oplossen van storingen:
Komt u er niet uit, of heeft u andere vragen, neem dan vooral contact met ons op. We helpen u graag verder.
Een wasmachine heeft onderhoud nodig. Veel zaken kunt u zelf. De handleiding van de machine geeft al heel veel informatie, maar nog makkelijker is het soms om een filmpje te bekijken op YouTube of een ander kanaal.
Wij hebben er alvast een aantal geselecteerd om het wat eenvoudiger te maken.
Bijvoorbeeld:
Pluizenfilter reinigen (vier keer per jaar):
Het reinigen van het Twindos systeem van uw Miele wasmachine:
Zo zorgt u voor een frisse was(machine)
Komt u er niet uit, of heeft u andere vragen, neem dan vooral contact met ons op voor meer informatie of assistentie door onze specialisten.
We hebben een reparatiedienst voor klein-huishoudelijke apparatuur en audio- en videoapparatuur. Voor grotere audio, video en witgoed apparatuur hebben we onze eigen monteurs die bij u op locatie de storing komen beoordelen.
Er wordt altijd in overleg met u besloten of er gerepareerd of vervangen wordt.
Een reparatieverzoek kunt u het best aan ons doorgeven via WhatsApp. Omschrijft u de klacht zo goed mogelijk. Wij nemen dan binnen onze kantoortijden zo spoedig mogelijk contact met u op.
Vergeet u niet uw naam, en ook het merk, typenummer en evt. serienummer van het apparaat te vermelden?
We helpen u graag met het juiste onderdeel of accessoire voor uw apparatuur.
We zijn telefonisch, via e-mail, maar vanaf nu ook (bij voorkeur) via Whatsapp bereikbaar.
Stel uw vraag via Whatsapp en we reageren zo snel mogelijk tijdens onze kantooruren. Vergeet u niet uw naam te vermelden?
Tegenwoordig zijn veel platte televisies voorzien van een meer dan gemiddelde geluidskwalititeit met heldere spraak en mooi ruimte vullende weergave.
Als er meer eisen worden gesteld aan de geluidsweergave, bijvoorbeeld voor uw favoriete filmweergave, dan hebben we voor elke vraag een oplossing met aanvullende luidspreker configuraties. We leveren prachtige systemen van o.a. Sonos, Harman Kardon en Bowers & Wilkins.
We laten u graag ervaren wat de mogelijkheden zijn.
Daarover verschillen de meningen. Het liefst adviseren wij u in onze winkel. Daar kunnen we alle situaties nabootsen.
Neemt u eventueel een schetsje mee of een paar foto's van de situatie bij u thuis, dan komen we daar zeker uit. We kunnen van klein tot héél groot leveren.
Als u uw vooraf bestelde artikelen komt afhalen bij onze afhaalbalie bij de ingang, kunt u via de pinautomaat betalen.
Als u uw apparatuur door ons laat installeren kunt u betalen voorafgaand of ná installatie. We hebben een mobiel pinapparaat bij ons.
Contant afrekenen kan bij uitzondering ook, maar dan alleen 'gepast' en zonder handcontact.
We bezorgen met onze eigen mensen en onze eigen auto's.
Binnen De Ronde Venen bij een orderbedrag vanaf € 20,00 is gratis. Daaronder berekenen we € 3,95 afleverkosten.
Buiten De Ronde Venen passen we daar ook samen met u een mouw aan.
Vraag naar de mogelijkheden.
Als u uw vooraf bestelde artikelen komt afhalen bij onze afhaalbalie bij de ingang, kunt u via de pinautomaat betalen.
Als u uw apparatuur door ons laat installeren kunt u betalen voorafgaand of ná installatie. We hebben een mobiel pinapparaat bij ons.
Contant afrekenen kan bij uitzondering ook, maar dan alleen 'gepast' en zonder handcontact.
Onze collega Jasper helpt u daar graag bij, hij is bezig daar een eenvoudige instructie voor te schrijven.
Deze vraag krijgen we inderdaad frequent. Afhankelijk van de situatie is inderdaad vaak een aanpassing aan uw elektrische installatie nodig.
Neem bij uw bezoek aan onze winkel een duidelijke foto van uw meterkast mee, en ook van de situatie in de keuken, dan kunnen we u snel en goed informeren.
Als u niet in de gelegenheid bent naar de winkel te komen, dan is uw vraag per e-mail of via het contactformulier natuurlijk ook van harte welkom.
Jazeker installeren we uw aankoop graag als u dat wilt. Vooraf krijgt u een prijsindicatie gebaseerd op een standaard installatie.