Veelgestelde vragen aan Koeleman Elektro

Dit is de pagina waarop veelgestelde vragen worden beantwoord. 

Anderhalve meter
Hoe kan ik online bestellen?

We hebben geen webshop maar wel een online catalogus op onze website. 

Daar zijn ruim 500 artikelen uit ons uitgebreide assortiment te vinden. 

Een mooi artikel gevonden? Druk dan op de knop 'bestel via WhatsApp'. U kunt dan direct het artikel via WhatsApp bij ons bestellen. Vergeet u niet uw naam te vermelden?

We reageren dan zo snel mogelijk, tijdens onze kantooruren, met een indicatie van de levertijd. 

 


Hoe en wanneer kan ik betalen?

Betalen kan online, vóóraf of ná installatie. We hebben een mobiel pinapparaat bij ons. Pinnen kan ter plekke. Contant afrekenen kan bij uitzondering ook, maar dan alleen 'gepast' en zonder handcontact.


Is de winkel geopend tijdens de lockdown?

Winkelsluiting
Onze winkel is helaas ook tot en met dinsdag 19 januari 2021 gesloten. Ons installatiebureau blijft geopend. Artikelen afhalen is in overleg mogelijk.


Kan ik ook onderdelen en accessoires bij jullie kopen?

We helpen u graag met het juiste onderdeel of accessoire voor uw apparatuur. 

We zijn telefonisch, via e-mail, maar vanaf nu ook (bij voorkeur) via Whatsapp bereikbaar. 

Stel uw vraag via Whatsapp en we reageren zo snel mogelijk tijdens onze kantooruren. Vergeet u niet uw naam te vermelden? 


Openingstijden en bereikbaarheid
Is de winkel geopend tijdens de lockdown?

Winkelsluiting
Onze winkel is helaas ook tot en met dinsdag 19 januari 2021 gesloten. Ons installatiebureau blijft geopend. Artikelen afhalen is in overleg mogelijk.


Winkel assortiment
Hoe kan ik online bestellen?

We hebben geen webshop maar wel een online catalogus op onze website. 

Daar zijn ruim 500 artikelen uit ons uitgebreide assortiment te vinden. 

Een mooi artikel gevonden? Druk dan op de knop 'bestel via WhatsApp'. U kunt dan direct het artikel via WhatsApp bij ons bestellen. Vergeet u niet uw naam te vermelden?

We reageren dan zo snel mogelijk, tijdens onze kantooruren, met een indicatie van de levertijd. 

 


Wat betekent dat 'hartje' bij een artikel in de catalogus?

Veel product- en prijsinformatie over ons assortiment vindt u in onze online catalogus

U kunt de artikelen van onze website in een favorietenlijstje plaatsen door op het hartje te klikken bij dat artikel. 

Deze  favorietenlijst kunt u per email aan uzelf versturen, of naar vrienden of familie. U kunt de lijst ook meenemen of e-mailen naar onze de winkel wanneer u bij ons op bezoek komt.

Bovenaan de website staat ook een hartje. U ziet hier een overzicht van de door u geselecteerde favorieten. Als u nog geen favorieten hebt gekozen, is de lijst leeg. 

 

 

 


Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Iemand verrassen met een leuk cadeau kan met de Koeleman Cadeaubon. Deze is er voor elk budget. 

U bepaalt en betaalt het bedrag. Wij vullen de bon in en als u geen mogelijkheid hebt om de bon te komen ophalen of te bezorgen, versturen we de bon naar uw huisadres of naar de gelukkige ontvanger.


Hebben jullie alles op voorraad wat op de website staat?

We streven er naar om alle artikelen die we in de winkel hebben staan, online in onze catalogus te hebben.

Veel artikelen hebben we in voorraad, voor andere artikelen geldt normaliter een levertijd van één à twee dagen. 

 


Onderhoud en reparatie
Mijn apparaat is kapot, repareren jullie ook?

We hebben een reparatiedienst voor klein-huishoudelijke apparatuur en audio- en videoapparatuur. Voor grotere audio, video en witgoed apparatuur hebben we onze eigen monteurs die bij u op locatie de storing komen beoordelen.

Er wordt altijd in overleg met u besloten of er gerepareerd of vervangen wordt. 

Een reparatieverzoek kunt u het best aan ons doorgeven via WhatsApp. Omschrijft u de klacht zo goed mogelijk. Wij nemen dan binnen onze kantoortijden zo spoedig mogelijk contact met u op. 

Vergeet u niet uw naam, en ook het merk, typenummer en evt. serienummer van het apparaat te vermelden? 


Kan ik ook onderdelen en accessoires bij jullie kopen?

We helpen u graag met het juiste onderdeel of accessoire voor uw apparatuur. 

We zijn telefonisch, via e-mail, maar vanaf nu ook (bij voorkeur) via Whatsapp bereikbaar. 

Stel uw vraag via Whatsapp en we reageren zo snel mogelijk tijdens onze kantooruren. Vergeet u niet uw naam te vermelden? 


Waar moet ik op letten bij een nieuwe TV
Zo'n platte TV, komt daar wel goed geluid uit?

Tegenwoordig zijn veel platte televisies voorzien van een meer dan gemiddelde geluidskwalititeit met heldere spraak en mooi ruimte vullende weergave. 

Als er meer eisen worden gesteld aan de geluidsweergave, bijvoorbeeld voor uw favoriete filmweergave, dan hebben we voor elke vraag een oplossing met aanvullende luidspreker configuraties. We leveren prachtige systemen van o.a. Sonos, Harman Kardon en Bowers & Wilkins

We laten u graag ervaren wat de mogelijkheden zijn. 

 


Wat is de ideale kijkafstand bij de keuze van een TV?

Daarover verschillen de meningen. Het liefst adviseren wij u in onze winkel. Daar kunnen we alle situaties nabootsen. 

Neemt u eventueel een schetsje mee of een paar foto's van de situatie bij u thuis, dan komen we daar zeker uit. We kunnen van klein tot héél groot leveren. 


Afleveren
Hoe en wanneer kan ik betalen?

Betalen kan online, vóóraf of ná installatie. We hebben een mobiel pinapparaat bij ons. Pinnen kan ter plekke. Contant afrekenen kan bij uitzondering ook, maar dan alleen 'gepast' en zonder handcontact.


Bezorgen jullie ook buiten De Ronde Venen?

We bezorgen met onze eigen mensen en onze eigen auto's.

Binnen De Ronde Venen bij een orderbedrag vanaf € 20,00 is gratis. Daaronder berekenen we € 3,95 afleverkosten.

Buiten De Ronde Venen passen we daar ook samen met u een mouw aan. 

Vraag naar de mogelijkheden. 


Installatie
Hoe en wanneer kan ik betalen?

Betalen kan online, vóóraf of ná installatie. We hebben een mobiel pinapparaat bij ons. Pinnen kan ter plekke. Contant afrekenen kan bij uitzondering ook, maar dan alleen 'gepast' en zonder handcontact.


Hoe installeer je een Harman Kardon Citation Speaker?

Onze collega Jasper helpt u daar graag bij, hij is bezig daar een eenvoudige instructie voor te schrijven. 


Ik wil elektrisch gaan koken. Moet ik dan een nieuwe meterkast?

Deze vraag krijgen we inderdaad frequent. Afhankelijk van de situatie is inderdaad vaak een aanpassing aan uw elektrische installatie nodig. 

Neem bij uw bezoek aan onze winkel een duidelijke foto van uw meterkast mee, en ook van de situatie in de keuken, dan kunnen we u snel en goed informeren. 

Als u niet in de gelegenheid bent naar de winkel te komen, dan is uw vraag per e-mail of via het contactformulier natuurlijk ook van harte welkom. 


Installeren jullie ook?

Jazeker installeren we uw aankoop graag als u dat wilt. Vooraf krijgt u een prijsindicatie gebaseerd op een standaard installatie.

Bij veel van onze artikelen is de standaard-installatie bij de aanschafprijs inbegrepen. Bijvoorbeeld bij een wasmachine, koelvriescombinatie of een Quooker heetwaterkraan. 

Bij meerwerk kunnen we alles uit één hand leveren, met onze eigen en indien nodig door ons ingehuurde monteurs.