Veelgestelde vragen aan Koeleman Elektro

Dit is de pagina waarop veelgestelde vragen worden beantwoord. 

Afleveren
Bezorgen jullie ook?

Jazeker bezorgen wij. Met onze eigen mensen en onze eigen auto's in en rond De Ronde Venen. Vaak kosteloos, soms tegen een kleine vergoeding. 

Vraag naar de mogelijkheden. 


Installatie
Hoe installeer je een Harman Kardon Citation Speaker?

Onze collega Jasper helpt u daar graag bij, hij is bezig daar een eenvoudige instructie voor te schrijven. 


Ik wil elektrisch gaan koken. Moet ik dan een nieuwe meterkast?

Deze vraag krijgen we inderdaad frequent. Afhankelijk van de situatie is inderdaad vaak een aanpassing aan uw elektrische installatie nodig. 

Neem bij uw bezoek aan onze winkel een duidelijke foto van uw meterkast mee, en ook van de situatie in de keuken, dan kunnen we u snel en goed informeren. 

Als u niet in de gelegenheid bent naar de winkel te komen, dan is uw vraag per e-mail of via het contactformulier natuurlijk ook van harte welkom. 


Installeren jullie ook?

Jazeker installeren we uw aankoop graag als u dat wilt. Vooraf krijgt u een prijsindicatie gebaseerd op een standaard installatie.

Bij veel van onze winkelaanbiedingen is de standaard-installatie bij de aanschafprijs inbegrepen. Bijvoorbeeld bij een televisie, wasmachine, koelvriescombinatie of een Quooker heetwaterkraan. 

Bij meerwerk kunnen we alles uit één hand leveren, met onze eigen en indien nodig door ons ingehuurde monteurs. Alles uit één hand. 

 

 


Waar moet ik op letten bij een nieuwe TV
Zo'n platte TV, komt daar wel goed geluid uit?

Tegenwoordig zijn veel platte televisies voorzien van een meer dan gemiddelde geluidskwalititeit met heldere spraak en mooi ruimte vullende weergave. 

Als er meer eisen worden gesteld aan de geluidsweergave, bijvoorbeeld voor uw favoriete filmweergave, dan hebben we voor elke vraag een oplossing met aanvullende luidspreker configuraties. We leveren prachtige systemen van o.a. Sonos, Harman Kardon en Bowers & Wilkins

We laten u graag ervaren wat de mogelijkheden zijn. 

 


Wat is de ideale kijkafstand bij de keuze van een TV?

Daarover verschillen de meningen. Het liefst adviseren wij u in onze winkel. Daar kunnen we alle situaties nabootsen. 

Neemt u eventueel een schetsje mee of een paar foto's van de situatie bij u thuis, dan komen we daar zeker uit. We kunnen van klein tot héél groot leveren. 


Openingstijden en bereikbaarheid
Zijn jullie open op Hemelvaartsdag?

Op Hemelvaartsdag is onze winkel en het installatiebureau gesloten. De vrijdag na Hemelvaart is voor onze installateurs ook een vrije dag. De winkel is dan wel geopend.

Voor dringende zaken kunt u contact opnemen met de winkel op vrijdag en zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.


Afspraak maken?

Op de website staat bij een aantal artikelen 'maak een afspraak'.

Omdat we de tijd willen nemen u alles te vertellen over dat artikel, is het zeker tijdens drukte in de winkel prettig dat we een afspraak met u inplannen waarbij we alle tijd voor u hebben.


Zijn jullie ook op zondag open?

Op zondag hebben we een rustdag.

Sinds enkele maanden is onze winkel maandagmorgen tot 13:00 uur gesloten. We zijn die ochtend bezig met het herinrichten van de winkel voor de komende week en met administratie, onderhoud en schoonmaakwerk.

Dinsdag t/m zaterdag zijn we vanaf 09:00 uur geopend. We zijn doordeweeks vanaf 8:00 uur telefonisch bereikbaar en op zaterdag vanaf 09:00 uur.

Onze openingstijden vind u op onze contactpagina. Daar staat ook de routebeschrijving naar onze winkel. 


Onderhoud en reparatie
Kan ik ook onderdelen en accessoires bij jullie kopen?

We helpen u graag met het juiste onderdeel of accessoire voor uw apparatuur. 

Een tip van ons als u onderdelen voor uw apparatuur zoekt: maak een fotootje van het typenummer en serienummer van het apparaat (en eventueel het defecte onderdeel) en stuur die foto mee in een e-mail naar info@koelemanelektro.nl.

Dat maakt het uitzoeken van de juiste onderdelen een stuk eenvoudiger.


Winkel assortiment
Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Iemand verrassen met een leuk cadeau kan met de Koeleman Cadeaubon. Deze is er voor elk budget. 

U bepaalt en betaalt het bedrag. Wij vullen de bon in en als u geen mogelijkheid hebt om de bon te komen ophalen of te bezorgen, versturen we de bon naar uw huisadres of naar de gelukkige ontvanger.


Hebben jullie een webshop?

We hebben geen webshop maar wel een online catalogus op onze website. 

Daar zijn ruim 500 artikelen uit ons uitgebreide assortiment te vinden. Heel veel van die artikelen zijn in onze winkel te bekijken en te ervaren, maar we kunnen het artikel ook direct bij u bezorgen. 

Een mooi artikel gevonden? Bel of e-mail ons en vraag naar de mogelijkheden het artikel te laten bezorgen en af te rekenen. 


Hebben jullie alles op voorraad wat op de website staat?

We streven er naar om alle artikelen die we in de winkel hebben staan, online in onze catalogus te hebben.

Veel artikelen hebben we in voorraad, voor andere artikelen geldt normaliter een levertijd van één à twee dagen. 

 


Anderhalve meter
Is de winkel gewoon geopend?

Onze winkel is gewoon geopend. 

We houden ons aan de RIVM-regels, dus geven geen hand en houden wat meer afstand.

In onze grote showroom demonstreren en bedienen wij de apparatuur.

Onze koffie is nog steeds vers gezet en als u dat op prijs stelt, nodigen we u uit om uw handen te wassen in onze demonstratiekeuken waar de Quooker warmwaterkraan is geïnstalleerd.

Natuurlijk zorgen we als vanouds dat uw nieuwe aankoop tot in uw kofferbak op ons gratis en deels overdekte parkeerterrein wordt afgeleverd.

Tenzij u de voorkeur geeft aan het laten bezorgen en eventueel installeren van uw aankoop.

We zijn er voor u.